پرتال دانشجویی | پرتال اساتید و کارکنان | پست الكترونيكي | تماس با موسسه | سامانه های اداری | ۱۴۰۳/۹/۱ |
دانش اموختگانلطفا مطالب این صفحه را به دقت مطالعه و فقط مطابق راهنمای بیان شده اقدام نمایید.
به اطلاع کلیه دانش آموختگان مقاطع کاردانی پیوسته، کارشناسی, کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد می رساند حسب بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت عتف، از تاریخ 31 فروردین ماه 1402 دانشجویان فارغ التحصیل پس از اتمام فرآیند فراغت از تحصیل در سامانه دانشجویی پویا برای دریافت کد صحت و صدور دانشنامه می بایست در سامانه یکپارچه سازمان امور دانشجویان (سجاد) ثبت نام و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور مخصوص از منوی خدمات زیرمنوی دانش آموختگان داخل گزینه دریافت تاییدیه تحصیلی را انتخاب نمایند. بدیهی است صدور دانشنامه یا هرگونه تاییدیه فراغت از تحصیل صرفا منوط به دریافت کد صحت از طریق سازمان امور دانشجویان می باشد. راهنمای زیر فرآیند ثبت نام در سامانه سجاد را شرح خواهد داد. لطفا این فرآیند را به دقت مطالعه نمایید.
ابتدا از طریق لینک زیر وارد پرتال سازمان امور دانشجویان وزارت عتف شوید و گزینه ثبت نام را از گوشه بالای سمت راست صفحه انتخاب نمایید
سیستم،صفحه قوانین و مقررات را نمایش می دهد. پس ازمطالعه و پذیرش قوانین، با انتخاب گزینه با قوانین گفته شده موافق هستم ادامه فرم به شما نمایش داده می شود.
با انتخاب گزینه با قوانین گفته شده موافق هستم، فیلد های نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل، پست
الکترونیک و رمز عبورکه در فرم ثبت نام به شما نمایش داده شده است را تکمیل نمایید. توجه داشته باشید که موارد ستاره دار
اجباری می باشند.
پس از تکمیل فرم با کلیک بر روی کلید تماس، به صورت سیستمی با شما تماس گرفته می شود و کد فعال سازی برایتان خوانده می شود. همچنین با کلیک بر روی کلید پیامک، کد فعال سازی به شما، پیامک می شود.این مرحله به جهت صحت سنجی شماره موبایل وارد شده توسط شما، تعریف شده است.
لازم به ذکر است که مهلت زمانی وارد نمودن کد فعال سازی، از لحظه زدن کلید تماس یا کلی دارسال کد،5 دقیقه می باشد.
بعد از ارسال در صورت گذشت زمان و منقضی شدن کد ارسالی، لازم است مجددا بر روی کلید تماس یا ارسال کد کلیک نموده و نسبت به
دریافت کد فعال سازی، اقدام نمایید. کد فعال سازی را وارد نمایید و در انتها کد امنیتی را وارد کرده و بر روی کلید ارسال کلیک
کنید.
پس از اتمام ثبت نام و ورود به پرتال می بایست فرآیند تکمیل اطلاعات مطابق فرم زیر انجام شود. درج نام و نام خانوادگی انگلیسی، وضعیت تاهل و همچنین وضعیت ایثارگری (در صورت وجود) باید کامل شود.
پس از تکمیل مرحله اطلاعات تکمیلی وارد فرم مشخصات اطلاعات تحصیلی می شوید. در این فرم باید اطلاعات مقاطع تحصیلی به شرح زیر در سامانه ثبت شود:
پس از وارد کردن اطلاعات به شکل فوق، روی گزینه بعدی کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده گزینه صحت اطلاعات وارد شده را تایید می نمایم را تیک بزنید و کد امنیتی را با در نظر گرفتن حروف کوچک و بزرگ وارد کرده و گزینه ارسال را کلیک کنید. (تصویر زیر)
ب- ثبت اطلاعات مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی: پس از تکمیل اطلاعات مرحله الف، مجددا از منوی خدمات، زیرمنوی اداره کل امور دانش آموختگان، گزینه دریافت تاییدیه تحصیلی را انتخاب کنید. صفحه باز شده شامل اطلاعات سجلی است. در پایین این صفحه گزینه داخل ایران را انتخاب نمایید. کد امنیتی را به دقت و با در نظر گرفتن حروف کوچک و برزگ وارد کرده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.(تصویر زیر)
در فرم باز شده اطلاعات تحصیلی مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته خود را وارد نمایید. به موارد زیر با دقت توجه فرمایید: (تصویر زیر را ببینید)
پس از وارد کردن کد امنیتی و کلیک روی گزینه ارسال شما به صفحه پرداخت بانک ملی (سداد) منتقل و با استفاده از همه کارت های شتابی دارای رمز دوم مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال (بیست و پنج هزار تومان) به حساب سازمان امور دانشجویان واریز می نمایید. بعد از پرداخت روی گزینه تکمیل فرآیند کلیک نمایید. پیغام تایید به شکل تصویر زیر نمایش داده می شود.
ج - اگر دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی کاویان هستید، ابتدا باید برای مقاطع تحصیلی خود طبق دستور العمل بیان شده در قبل کد صحت دریافت نمایید. پس ار دیافت کد صحت برای مقاطع قبلی (کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته) مجددا طبق دستورالعمل مرحله ب برای ثبت اطلاعات مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد اقدام نمایید. در این مرحله به داده های زیر نیاز دارید:
دانشجویان برای راهنمایی بیشتر می توانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند.
به روز رساني شانزدهم اردیبهشت 1402
|
|
Copyright © طراحی و پیاده سازی: مرکز آمار و فناوری اطلاعات موسسه آموزش عالی کاویان
شماره هاي تماس با موسسه
|